fbpx

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is per e-mail bereikbaar via info@slimwonenapp.nl. Onze werkdagen zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?2020-05-06T15:23:30+00:00

Waar kan ik terecht met een klacht?

Neem contact met ons op via het contactformulier bij het kopje ‘Contact & FAQ’ óf stuur een e-mail met je adresgegevens en de klacht naar info@slimwonenapp.nl.

Waar kan ik terecht met een klacht?2020-05-06T15:23:36+00:00

Wat houdt ‘teruglevering’ in?

Als jij zonnepanelen hebt, wek jij zelf stroom op. Deze stroom gaat in eerste instantie naar alle apparaten in huis die op dat moment energie verbruiken. Als jij meer energie opwekt dan je verbruikt, wordt het overschot teruggeleverd aan het net. Dat gedeelte is jouw teruglevering. Als je geen zonnepanelen hebt, kan je geen stroom [...]

Wat houdt ‘teruglevering’ in?2020-05-06T15:23:58+00:00

Kan ik mijn oude jaarrekening in de SlimWonen App inzien?

We kunnen je alleen verbruiksgegevens laten zien vanaf het moment dat je de App geactiveerd hebt. Daarom is het niet mogelijk om jaarrekeningen van voor de activatie te laten zien. Het verbruik in de App is alleen accuraat als de correcte energietarieven ingevuld zijn.

Kan ik mijn oude jaarrekening in de SlimWonen App inzien?2020-05-06T15:24:10+00:00

Verandert er iets in mijn energiecontract als ik gebruik maak van de SlimWonen App?

Nee, er verandert niets aan jouw huidige energiecontract. Goed om te weten: De SlimWonen App is volledig onafhankelijk van welke energieleverancier dan ook. Alleen door zelf over te stappen van leverancier binnen de app kun je een aanpassing doen aan je huidige energiecontract. We maken dit graag makkelijk voor je. Maar geen zorgen; je energiecontract [...]

Verandert er iets in mijn energiecontract als ik gebruik maak van de SlimWonen App?2020-05-06T15:24:25+00:00

Hoe wordt de bespaarscore berekend?

De bespaarscore vertelt je hoeveel je hebt bespaard op je energierekening. De App kijkt hiervoor naar de tips en klusjes die je hebt gedaan. Je bespaarscore is gekoppeld aan je bespaardoel. Dit bespaardoel berekent de app voor je op basis van wat wij denken dat jij maximaal kan besparen. Dit berekenen we met een formule [...]

Hoe wordt de bespaarscore berekend?2020-05-06T15:24:39+00:00

Kan ik zelf bespaartips insturen?

Ja dat kan! Ga in het menu (linksboven) naar klantenservice en klik op ‘Denk mee’. Stuur jouw tip in en wie weet vind je jouw idee terug in de app! Je kunt je idee ook mailen naar info@slimwonenapp.nl.

Kan ik zelf bespaartips insturen?2020-05-06T15:24:49+00:00

Kunnen andere gezinsleden ook gebruikmaken van de SlimWonen App?

Ja, dit kan als je jouw inloggegevens deelt met je gezinsleden. Je kan de SlimWonen App op meerdere telefoons downloaden en gebruiken. Zo is iedereen altijd op de hoogte van jullie energieverbruik en de laatste bespaaracties. In de toekomst breiden we dit uit naar een SlimWonen App voor tablets.

Kunnen andere gezinsleden ook gebruikmaken van de SlimWonen App?2020-05-06T15:25:01+00:00