Er wordt gevraagd om mijn EAN-codes. Wat zijn dit en waar kan ik ze vinden?

Om te laten zien hoeveel energie je verbruikt vraagt SlimWonen App dagelijks jouw verbruik op bij jouw netbeheerder. De netbeheerder moet precies weten over welke aansluiting(en) het gaat. Daarom hebben we jouw unieke EAN-codes nodig, die zijn gekoppeld aan jouw gas- of stroomaansluiting. Meestal kunnen wij deze codes zelf bij jouw netbeheerder opvragen, maar helaas is dit voor jouw adres niet gelukt. We vragen je daarom om de codes aan ons door te geven. 

Je vindt de code(s) op je energierekening of jaarrekening.
Een EAN-code bestaat uit 18 cijfers. Gebruik je gas en stroom? Dan heb je twee codes. Let op! De EAN-code is iets anders dan het nummer op jouw slimme meter.  

Geef jouw code(s) door via aan info@slimwonenapp.nl.
Is het gelukt? Dan sturen we jouw persoonlijke Activatiecode per post, hiermee activeer je de SlimWonen App. 

Kom je er niet uit? Stuur dan een mailtje met je vraag en adresgegevens naar info@slimwonenapp.nl.