Het activeren van de SlimWonen App lukt niet, wat nu?
Probeer je de App de activeren, maar lukt dit niet? Kijk eerst of je de stappen van het activeren goed hebt gevolgd.
Tijdens het volgen van de stappen, kan je deze twee meldingen te krijgen:
Deze code is ongeldig of al in gebruik De code heeft 7 cijfers en/of hoofdletters. Controleer of je de code precies hebt overgenomen. Werkt de code nog steeds niet? Dan kan de code ook al in gebruik zijn, wat betekent dat je al een actief account hebt. Je kan dan gewoon inloggen met een mailadres en wachtwoord. Kom je er niet uit? Vraag ons dan om hulp en stuur jouw adres mee via het contactformulier of mail naar info@slimwonenapp.nl. Dan helpen we je verder.
E-mailadres bestaat al Je e-mailadres is al gekoppeld aan een SlimWonen App-account. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’ in het inlogscherm. Weet je niet meer met welk emailadres je hebt ingelogd? Stuur ons dan jouw vraag en adres door via het contactformulier of stuur een mail naar info@slimwonenapp.nl.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site goed werkt. Bekijk ons Privacybeleid wanneer je wilt weten hoe we jouw privacy beschermen.Ok!Privacybeleid