Ik ben overgestapt van energieleverancier. Hoe geef ik dat aan in de App?

Goed nieuws! De SlimWonen App is onafhankelijk en niet gekoppeld aan jouw energieleverancier. Je kan je verbruik in de App blijven zien als je van energieleverancier overstapt. Je moet het alleen wel even aan ons doorgeven. Dat kan via dit formulier, of een mailtje naar info@slimwonenapp.nl. Je hoeft ons niet te laten weten welke leverancier je hebt, alleen per wanneer er iets is veranderd.

Vergeet je tarieven niet aan te passen.
Het is belangrijk dat je jouw nieuwe tarieven voor stroom en gas in de App invult, want alleen dan kan de App een goede berekening maken van jouw nieuwe kosten.

Volg deze stappen om jouw tarieven aan te passen:

  1. Klik op jouw profiel linksboven en ga naar ‘Jouw energiecontract’.
  2. Klik in het witte vakje onder Gas en/of Stroom op het pen en papier symbooltje.
  3. Vul de startdatum van jouw nieuwe energiecontract in onder ‘Startdatum tarief‘.
  4. Vul jouw nieuwe tarieven in onder ‘Gastarief‘ en/of ‘Stroomtarief‘  (Bekijk hier hoe je jouw tarieven opzoekt).
  5. Klik onderin het scherm op de donkerblauwe ‘Opslaan‘ knop. Je hebt jouw tarieven nu verandert!